חמאסניק - חמאסניק נולד: "כך תעשה ביגועים". צפו / אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת.

חמאסניק - חמאסניק נולד: "כך תעשה ביגועים". צפו / אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת.. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. אז מה אתה עושה פה? Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ.

חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. אז מה אתה עושה פה? חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב.

טוקבק הזהב - הטוקבקים המנצחים של השבוע
טוקבק הזהב - הטוקבקים המנצחים של השבוע from img.mako.co.il
הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером?

המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות.

מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). רון בן ישי, ימי הכלניות: אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: שונא ישראל שונא המדינה שונא יהודים. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו.

חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. אם רק תוציאו את הראש שלכם מאיפה שהשמש לא זורחת ותטרחו לראות מוסלמים ממטר לשם שינוי.

לכל זמן: עת לרחוק מחבק 24.05.2009 | בית אבי חי
לכל זמן: עת לרחוק מחבק 24.05.2009 | בית אבי חי from www.bac.org.il
הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? אז מה אתה עושה פה? מה אתה עושה, יא חמאסניק?

אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם.

אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. רון בן ישי, ימי הכלניות: חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). אז מה אתה עושה פה? אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל.

חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! אז מה אתה עושה פה? לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט.

צביקה יחזקאלי: "אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר ...
צביקה יחזקאלי: "אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר ... from images.maariv.co.il
כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik).

ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג:

חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז.

לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט חמאס. אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama